Polityka zwrotów i refundacji

Zachęcamy wszystkich klientów kupujących leki z naszego portalu do przeczytania polityki zwrotów i refundacji raz. Da im to pojęcie o niektórych zasadach, które ustaliliśmy na naszym portalu. Może to również zapobiec późniejszym zamieszaniu i nękaniu zarówno klienta, jak i nas. 

Możesz przejść przez następujące punkty-

Potwierdzenie Twojego zamówienia

Po sfinalizowaniu zamówienia, to jest przed przejściem na stronę płatności lub rozpoczęciem procesu, wyślemy Ci e-mail potwierdzający szczegóły zamówienia. Znajdą się w nim wszystkie specyfikacje leków i ich ceny.

Teraz, po tym, powinieneś przetworzyć zamówienie i dokonać płatności online. Po pomyślnym złożeniu zamówienia otrzymasz od nas ostateczne potwierdzenie z ostateczną wartością zamówienia i przewidywanym czasem dostawy.

Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia lub złożymy częściowe zamówienie z powodu wyczerpania zapasów w naszym magazynie, informacja o tym znajdzie się w ostatecznym potwierdzeniu zamówienia z naszej strony.

Potwierdzenie wysyłki

Po złożeniu zamówienia po zakończeniu procesu płatności możesz śledzić zamówienie na naszym portalu. Teraz ponownie wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem, gdy będziemy gotowi wysłać Twój produkt.

Zazwyczaj trwa to od 24 do 48 godzin od momentu złożenia ostatecznego zamówienia na naszym portalu i zaksięgowania płatności.

Wyślemy Ci rachunek za przesyłkę lub fakturę zawierającą numer faktury, szczegóły wysyłki i sposób śledzenia przesyłki w trakcie transportu. Wszystkie procedury zostaną omówione krok po kroku.

Jeśli w jakimkolwiek przypadku masz problemy ze zrozumieniem, możesz zadzwonić na naszą infolinię, aby to sprawdzić i potwierdzić.

Zazwyczaj wysyłamy Twoją paczkę bezpośrednio pod Twoje drzwi lub pod adres Twojego biura. Tymczasem, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, nie zmieniaj adresu wysyłki, ponieważ może to skutkować niedostarczeniem paczek.

Znajomość zwyczajów

Powpills dostarcza swoje produkty nie tylko w granicach terytorialnych Indii, ale także do krajów zagranicznych. Tak więc, jeśli zamówiłeś jako obcokrajowiec, masz więcej czasu w ręku. Ponieważ Twoja paczka, gdy dotrze na lotnisko lub do portu, prawdopodobnie przejdzie kontrolę celną, co może skutkować dodatkowymi opóźnieniami.

Nie możemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienie spowodowane przez urząd celny, ponieważ takie opóźnienia są poza naszą kontrolą. Zazwyczaj po zakończeniu kontroli celnej Twoja paczka zostanie wysłana do lokalnego biura kurierskiego, skąd rozpoczyna się lokalna procedura wysyłki.

Pamiętaj, że kontrola celna może potrwać od kilku dni do kilku tygodni, dlatego zarezerwuj sobie na nią dodatkowy czas.

Czas odebrać paczkę

Generalnie, w przypadku stref lokalnych i terytorialnych, nasze paczki są dostarczane w ciągu kilku dni. Mogą jednak wystąpić opóźnienia z powodu nieprzewidzianych okoliczności, takich jak opóźnienia w odprawie celnej, klęski żywiołowe lub zakłócenia polityczne, a także zamieszki lub blokada w stanie.

Zazwyczaj zamieszczenie ostatecznego zamówienia na naszym portalu nie zajmuje więcej niż 15–20 dni roboczych.

Ale pamiętaj, że będzie kontrola celna, która może spowodować opóźnienie. Obowiązkiem klienta jest śledzenie paczki i przesyłek oraz skontaktowanie się z nami w celu uzyskania dalszych informacji, jeśli paczka nadal nie zostanie dostarczona, zazwyczaj po 15 do 20 dniach.

Ponowna wysyłka utraconych zamówień

Zazwyczaj nie mamy do czynienia z takimi scenariuszami, ale nie możemy przewidzieć, co wydarzy się jutro. Zazwyczaj ponownie wysyłamy wszystkie zamówienia lub zwracamy pieniądze naszym klientom, jeśli paczka zaginie po naszej stronie w okresie tranzytu.

Ponosimy całą stratę klienta, z wyłączeniem podatków i cła. Jednak w przypadkach, gdy klienci nie otrzymali swoich paczek nawet po maksymalnie 21 dniach dla wszystkich zamówień lokalnych i międzynarodowych, klient musi skontaktować się z naszym numerem infolinii.

Generalnie, tym razem wyślemy produkt ponownie do klienta lub wyślemy przesyłkę jeszcze raz za darmo. Jednak takie prośby muszą zostać złożone na naszej infolinii i u kierownika ds. obsługi klienta w ciągu maksymalnie 8 tygodni od złożenia ostatecznego zamówienia.

Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy ani nie wysyłamy ponownie przesyłki, jeśli powiadomisz nas, że nie otrzymałeś przesyłki po upływie 8 tygodni.

Zasady zwrotów i refundacji

W każdym przypadku, gdy okaże się, że zamówienie, które otrzymał klient, ma zerwaną lub naruszoną plombę, klient ma obowiązek zgłosić ten fakt w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.

Jeśli w ciągu 7 dni złożysz zamówienie z prośbą o zwrot pieniędzy lub zamówienie zostanie zwrócone, po sprawdzeniu wszystkich szczegółów zorganizujemy ponowną wysyłkę i odbiór uszkodzonego produktu.

Zwroty i zwroty pieniędzy nie będą uwzględniane po upływie 7 dni od otrzymania zamówienia.

Shopping Cart